To co w dzisiejszych czasach decyduje o zdobyciu przewagi konkurencyjnej, to dobra jakościowo oraz uzyskana w odpowiednim czasie informacja. Jednakże samo jej wychwycenie z rynku nie jest gwarancją sukcesu – dopiero umiejętność kojarzenia całej puli informacji w wymiarze interdyscyplinarnym jest kluczem do podejmowania trafnych i racjonalnych decyzji strategicznych, mających wpływ na pozycję rynkową przedsiębiorstwa.
DYFUZJA WIEDZY I TRANSFER TECHNOLOGII
- Umożliwienie transferu wiedzy i umiejętności między członkami Klastra,
- Tworzenie relacji między przedsiębiorstwami, jednostkami badawczymi i naukowymi oraz instytucjami otoczenia biznesu,
- Wzrost zdolności innowacyjnych członków Klastra poprzez kreowanie nowych innowacyjnych produktów i usług,
- Realizacja wspólnych projektów o charakterze biznesowym, badawczym, edukacyjnym
i szkoleniowym, - Propagowanie międzynarodowych standardów w zakresie innowacyjności, transferu
i komercjalizacji wiedzy, ochrony własności intelektualnej oraz przedsiębiorczości, - Dyfuzja innowacyjnych technik doradczych i szkoleniowych.